czwartek, 5 września 2013

Gra



To nie jest nowa notka, ale gra, którą wymyśliła moja koleżanka Akari Urokiri ze swoją koleżanką Kushiną Uzumaki, ja tylko zostałam do niej nominowana. Teraz powiem o co chodzi w tej grze, więc podajecie najpierw adres bloga który was nominował Akari Urokiri i zmieniacie na nick autoriki bloga .

A teraz forma:
Akari: Podaj mi coś na "D"

Hik: Jak wybierać w życiu? - blog o DeiHina autorstwa: Natuśka-chan

Akari: Podaj mi coś na "N"

Hik: Soli NaruHina Lovestory- blog o NaruHina

autirstwa: Soli

Akari: Podaj mi coś na "M"

Hik: MinatoxKushina - Naruto- blog o MinaKushi

autorstwa: Madeleine Evans


A teraz o co chodzi z tymi literami " D " to nazwa pierwszej osoby z danego parinngu np. DeiSaso


A tu osoby nominowane przeze mnie:


1. Shana-chan


2. Chusteczka_aha


3. Sasame ka


4. Karolina Hiraku\






A teraz moje literki

Podaj mi coś na " I " , Podaj mi coś na " S ", Podaj mi coś na " T "
Każdą z autorek trzeba o tym poinformformować


nnnn

2 komentarze:

Przeczytałeś? Podoba ci się? Komentuj! Masz jakieś uwagi? Również komentuj! :)