niedziela, 22 września 2013

Notka

Taki mały not. : dołączyłam ostatnio do dwóch stronek : W świecie blogów Narutomania i Ministerstwo ff o Naruto. Tak się z tego cieszę! Chyba zaczynam się rozwijać, mam jeszcze nadzieję, że nauczę się tworzyć również szablony, buttony itp. Cieszę się też, że będę mogła dzięki współpracy z Nimi poznać nowych ludzi, zarówno jak Ich samych. Mam nadzieję, że się rozkręce! Dwa pierwsze buttony należą do owych stron/katalogów na które zapraszam serdecznie! Dzisiaj miałam dodać wszech-długi i wszech-jedwabisty rozdział VII. Tytułu jeszcze nie nadałam, bo zazwyczaj robię to na końcu, ale niestety, rano trzeba było zrobić śniadanie Mayumi, potem na rynek sprzedać pieski, potem do domu przebrać się i zjeść, potem do kościoła, bo bierzmuję w tym roku, a zaraz potem na wielkie jesienne zakupy. Zmęczyło mnie to, a lekcje nienaruszone. Bardzo Was za to przepraszam i przykro mi z tego powodu, że was zawodzę i nie dodaję kolejnego rozdziału, ale jestem wykończona i idę spać, chociaż trudno mi było zasnąć z myślą, że nie napisałam nic, więc podniosłam się i piszę to. Już jutro dodam nowy rozdział! Życzę Wam miłej nocy, pięknych snów i przetrwania tego znienawidzonego powszechnie poniedziałku. Może kiedyś mi wybaczycie! Zrobię wszystko by tak się stało. Pozdrawiam, do jutra i 
YOŁ :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Podoba ci się? Komentuj! Masz jakieś uwagi? Również komentuj! :)